wtorek, 20 grudnia 2016

Screeny i lagi

Hej

Tak jak obiecałam mam dla was screeny z aktualizacjami.Oto one:


Jelenie to od teraz Rudolfy xd


Ozdoba na bude


Nowa animacja podczas bezczynności (uwierzcie mi ale zrobienie tego screena było tak męczące z tego powodu że animacja pojawia się raz na określony czas 😑 )


Bałwanek :)


Zdjęcie nie zostało zrobione prze zemnie ,z tego powodu że łosia spotkać to jest cud.Nie ma wyznaczonego miejsca w którym są łosie,są rozwalone po całej mapie i to na każdej.Najczęściej spotyka się samca łosia,a jego zabicie....nw jak ten koleś lub ta babka go zabiła.Dwa ciosy i cię niema.Tak wcześniej go znalazłam na multi ale w moim przypadku gryzienie nie pomogło,nw lag czy co ale za każdym ugryzieniem życia było tyle samo.

Do gry dodano więcej rzeczy:

NOWY:
* Samica i samiec łoś dodawane są do wszystkich map!
* Dziesięć nowych osiągnięć związanych z łosiem.
* Poroża jelenia i łosia są dokładne w każdym sezonie.
* Specjalne dekoracje świąteczne (tylko do końca grudnia)
* Nowe bezczynnie zachowanie, kiedy wilk siedzi na chwilę.
* Zając amerykański ma biały płaszcz na zimie.





 Zająca jak zwykle też trudno spotkać :)

To może teraz lagi.Przechadzając się po Lost River napotkałam kilka lagów...




Tym screenom daje to:
Brak komentarza
XD

Napiszcie co o nich sądzicie :)

1 komentarz:

  1. Suuuper :) Dzięki, ten łoś wygląda mega!!! O jeeeju kiedy ten mój brat przyjedzie to nareszcie sobie pogram a nie będę musiała tylko oglądać screenów <3

    OdpowiedzUsuń