poniedziałek, 12 grudnia 2016

Futro+szczeniaki?

Hej

Dziś krótko,ale fajnie ponieważ ostatnio zauważyłam że wiele osób na stronie WQ na FB,piszą  że Dave ma zamiar dodać nowe futra do gry.Ja osobiście zapytałam się go czy do gry dodał by takie o futerko:


Na razie czekam aż odpisze.Jeżeli widzieliście jakieś ładne futerko,a chcielibyście aby było dodane to proszę w komentarzu podać link do zdjęcia.

Mam dla was coś jeszcze.Na stronie WQ (FB) znalazłam taki o to post.
Przetłumaczyłam go!!

Wolf quest doda opcję, gdzie będzie można wybrać opcje szczeniak ... Będziemy w stanie grać jak szczeniak! Wielu z nas będzie mogło grać jako szczeniak.

Wątpię żeby Dave dodał taką opcje do gry.Ale no fajnie by było pograć sobie jako szczeniak :D
Zdjęcie postu:


Z tego co tu zrozumiałam to prawdopodobnie ma to się pojawić w 2018 roku...no to se poczekamy XD.

5 komentarzy:

  1. Śliczne by było takie futro *.* Ale co do szczeniaka... Jak by zam zdobywał pożywienie? Nie mam pojęcia czy być szczeniakiem byłoby takie ciekawe... ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdyby tak w WQ zrobili kolory oczu? Zacytuję odpowiedź użytkownika z zapytaja AllRekin:
    "U wilków można znaleźć oczy w kilku kolorach. Najczęściej są to oczy w różnych odcieniach koloru żółtego, brązowego i niebieskiego. Kolor oczu wilka zależy od strefy, którą zamieszkują odwiecznie. Jasne oczy występują bliżej północnych terenów, oczy ciemniejsze na dalszych. Zielone oczy u wilków nie występują."
    ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Do pierwszego komentarza:
    Myśle że gdyby tak było to jedzenie przynosiły by duże wilki.Ale masz racje,granie szczeniakiem było by dziwne.Co byś tam niby robił?Bawił sie,chował?No chyba że dodali by możliwość rośnięcia tego szczeniaka.To wtedy było by SUPER.
    Do drugiego:
    Tak wilki mają różne kolory,mój ulubiony wilk ma niebieskie,morskie oczy.Jeśli chcesz to moge spytać sie Dava czy była by taka możliwość.Ale to pytanie zadam po tym dodaniu łosi,no bo wiesz no nie żyje samą grą 😕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, każdy ma przecież swoje życie :D Zwłaszcza, że idą święta :3

      Usuń