niedziela, 9 października 2016

Nowości

Hejka

Blog z tego co widzę się rozwija,mam nadzieje że to będzie trwać i trwać!

Mam pomysł jak by tu ulepszyć naszą strone :)

Dodam do bloga:
  • Muzyke
  • Obraz w tytule strony
To na razie tyle,później na pewno będzie tego więcej.
Będziecie mogli dodać za pośrednictwem mnie swoją ulubioną muzykę oraz rysunek :)
Wystarczy poprosić o to w komentarzu,jeśli chodzi o muzykę,tak samo jest gdy chcecie dodawać swój rysunek,lub się czymś pochwalić :)

Uwaga

Jeżeli chcesz abym ciebie dodała musisz podać swój e-mail.Czemu?Ponieważ aby dać cię jako autora twojego posta musze ciebie zaprosić używając właśnie e-maila.Jeżeli nie chcesz aby inni go widzieli możesz go mi pokazać na tej stronie:
https://plus.google.com/u/0/communities/112779828668518676363/stream/a352b777-c6ce-4a0f-bd4c-55a91434bf09

Mam nadzieje że podobają wam się zmiany,które nadejdą :D


1 komentarz: