niedziela, 25 marca 2018

Poszukiwania

UWAGA

Od dawna mnie tu nie było i z tej racji poszukuje kogoś kto z chęcią będzie pisał o wszystkich ciekawostkach co do wyjścia WQ 3.

Wystarczy że po prostu napiszecie komentarz,o tym że chcielibyście pisać właśnie takie różne tego typu rzeczy. Przyjmę każdego.

Co może znajdować się w waszych postach:
  • wasze zdjęcia z gry
  • wasze filmiki
  • wszystkie ważne informacje o wersji 3.0 (OBOWIĄZKOWE)
  • możecie się promować (w sensie - podawać nazwę swojego serwera tak żeby inni mogli do niego dołączyć,oraz podawać swoje Nicki żeby inni mogli was dodać do znajomych w grze)
CZEKAM NA WAS  :D

2 komentarze:

  1. Cześć! Jestem nowa na blogu. I....twój blog....jest niesamowity!!!! :) zostanę na dłużej! I niestety nie mogę objąć tej posady (pisać notatki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że podoba ci się mój blog :) A może znasz jakąś osobę która pomogła by mi pisać posty?

      Usuń